9 TIPŮ PRO VAŠI POHODOVOU MENOPAUZU

9 TIPŮ PRO VAŠI POHODOVOU MENOPAUZU

Menopauza je přirozeným, biologickým procesem těla, který nezastavíme. V životě ženy je ale skutečným přechodem. Mnohé z nás se v tomto období potýkají s nepříjemnými příznaky a úplně si svůj život neužívají. Svůj postoj vůči menopauze a také její negativní příznaky však můžeme aktivně ovlivnit. Jedním ze způsobů je například i praxe hormonální jógy.

V jakémkoli věku se můžeme posouvat dál směrem k vnitřní spokojenosti a i méně příjemné životní situace jsou východiskem pro další etapu vývoje. V menopauze můžeme žít s lehkostí, zcela uvolněně a bez nepříjemných tělesných a emočních symptomů.

Menopauza v pohodě

Co v e-booku o menopauze najdete?

Tipy, jaký zaujmout postoj k menopauze, abyste si toto období života užily
Ukázky, jak se vypořádat s negativními příznaky menopauzy
Praktická cvičení a návrhy, které pomohou proměnit váš postoj
Základní informace o praxi hormonální jógy a jak působí

O autorce

Patřím k ženám, které jógu objevily až v pozdějším věku. Stále jsem hledala formu cvičení, jež by mi přinesla pocit vnitřní radosti a spokojenosti. Jógu chápu jako možnost spojit se sama se sebou a v tichosti si naslouchat. Více o Anně >>

9 TIPŮ PRO VAŠI POHODOVOU MENOPAUZU

E-book si můžete stáhnout za 99 Kč. Věřím, že pro vás bude cennou inspirací.

Můžete ho ale získat i zdarma! Kromě e-booku tak získáte i další tipy, články
a pozvánky nejen na kurzy hormonální jógy, které vám budu posílat 1x měsíčně.
Z odběru e-mailů se můžete kdykoli odhlásit. Seznamte se s zásadami
zpracování osobních údajů, ať víte, jak vaše data chráním.
Najdete je ZDE >>

nebo

nebo